Go to the beach!

Elkezdtem tervezgetni az idei nyaramat, próbálva megtalálni az egyensúlyt a család-barátok-jóga kontra munkahely-idő-költségvetés útvesztőjében, ami némiképp megnehezítette az örömteli tervezgetés folyamatát…

De jelentem sikerült megugrani a feladatot, íme a nagy terv: Megyek romantikázni Toscanába, barátokkal henyélni Horvátországba, éééééés JÓGATÁBORBA Köveskálra! :-)

A Main shala szervezésében tavaly is volt jógatábor Köveskálon, ami nekem személy szerint meghatározó pont volt a gyakorlásomban, hiszen rengeteget tanultam, nagyon jó élményeket szereztem, arról nem is beszélve, hogy szuper embereket ismertem meg. :-)

Anno, írtam is erről egy beszámolót, amit nagyon furcsa így egy évvel később visszaolvasnom,  mintha egy évtized telt volna el azóta…
Számomra valóban fordulópont volt a tavalyi jógatábor, azt követően kezdtem el mysore órákra járni rendszeresen, azt követően emeltem föl 5-re a heti gyakorlások számát, és nagyon nagy szerepe volt abban, hogy ne csupán sportként tekintsek a jógára…

Éppen ezért úgy gondolom egy ilyen szuper dolog megérdemel egy kis “píárt” :-), különösen mert már az árából is látszik, hogy nem a nyerészkedés hajtja a szervezőket. (Hol másutt kapsz szállást+kaját+jógaórát napi 5.000 Ft-ért?…)

Íme a részletek:

 

Időpont: 2011. július 1-10.

Oktatók: Szil KatiPoroszlai Eszter

Árak:
10 napra: 50.000 Ft
hétvégére (3 nap): 15.000 Ft
1 délelőtti gyakorlás: 3.000 Ft

Jelentkezés és további információ:
Poroszlai Eszter
poroszlaieszter@gmail.com
30/201-9462

 

– Ashtanga jóga “jóárasítva”!
– Gyönyörűszép környezet!
– Minden nap Balcsi!
– Szuper oktatók!
– Fincsi vega kaja!
– Jó társaság!

Mi kell még?
TE! :-)

Gyertek Köveskálra!!!!! :-)

Hozzászólás

Kategória: 99% gyakorlás, villámpost

Vélemény, hozzászólás?

