Kísérleti nyúl

Előfordul, hogy valakinek olyan szerencséje van, hogy magánórába botlik, de rajtam kívül tuti, hogy senkit nem igazítottak még két órán keresztül ketten egyszerre! :-)
Tegnap este gyanútlanul jógázni indultam a Main shalába, ám véletlenül egy “teacher training”-be botlottam. Orsi éppen Hajnalt tréningezte én pedig kapóra jöttem mint szemléltető eszköz…

Vagy inkább kísérleti nyúl (?)… :-)

A lányok reggel már lenyomták a Szalai-terápiát, így abban maradtunk, hogy én nyomok egy módosított egyes sorozatot, kihagyva pár ászanát, Orsi pedig közben szépen bemutatja rajtam az igazításokat Hajnalnak. Nagyon fáradt lehettem, mert akkor ez még egész jó ötletnek tűnt… :-)

El is kezdtem a napüdvözletekeket, ahol megkaptam a teljes lefelénéző-kutya igazítás repertoárt. Majd jöttek az álló ászanák az Ardha Baddha Padmottanasana kivételével. Itt már sejtettem, hogy ez nem lesz piskóta, mert jópárat kétszer kellett megcsinálnom mindkét oldalra. Majd ugrottunk (illetve csak én ugrottam ugyebár :-) ) az ülő ászanákra, amiket szintén megritkított egy picit Orsi.

Na itt jött a feketeleves… :D Szinte minden ászanát kétszer kellett megcsinálnom, először Orsi, majd Hajnal igazította ki. Árgus szemekkel figyelték a légzésemet, és hogy tartom-e bandhákat. Azt hiszem a marichyasanák környékén adtam föl minden reményt a túlélést illetően… :-)

Jó kis csapás az egónak, ha minden ászanában igazítást kap, mert akkor aztán kiderülnek a hiányosságok. Ugyanakkor hihetetlenül hasznos, hiszen az igazításokon túl Orsi az átvezető mozdulatokat és a hozzájuk kapcsolódó légzést is nagyon komolyan vette, amiből én hihetetlenül sokat tanultam.

És hogy szerintem milyen tanár lesz Hajnalból? Ó anyám, ha ez a csaj belejön, isten óvja a lazsáló jógásokat! :D A kezdeti bizonytalanságok után az ülő ászanáknál szinte már nem is volt különbség a két csaj igazításai között, és azt hiszem Orsika “mancsait” sokaknak nem kell bemutatni.. :-)

Jó kis este volt! Az olykor könnyes szemek ellenére én hihetetlenül élveztem! :-)

Ami a mai helyzetjelentést illeti: most éppen fetrengek az izomláztól és bizonyára csuklik két astangi a városban…

4 hozzászólás

Kategória: 99% gyakorlás, beszámoló

4 responses to “Kísérleti nyúl

  1. Brunner Ágnes

    :-) ma összefutottam Hajnallal,és mesélte…biztos volt benne,hogy blogbejegyzés lesz belőle,de arra tippeltünk,kicsit később tudod majd csak felemelni a karodat az izomláztól…:)))))

  2. Balázs

    :D akkor már értem, mit jelent az admin papírunkon a “Teacher Training :)” bejegyzés!

Vélemény, hozzászólás?

