Újévi sokk

Nagy bölcsen egyetlen dolgot fogadtam meg az újévre: még többet fogok gyakorolni. Visszanézve az elmúlt hetemre ezt sem sikerül egyelőre betartanom, ugyanis mindössze egyetlen egyszer jutottam el órára. :-(

Annyi munka szakadt rám az újévben, hogy egyszerűen nem volt időm semmire.

Reggel 8-tól késő estig dolgoztam és nem tudom mikor lesz ennek vége. Úgy néz ki, hogy a január nekem egy iszonyú hosszú HATEfő-nek ígérkezik. :( Nem gondoltam volna, hogy van az az állapot amikor már István csontos térde is hiányzik.. :-) Elvonási tüneteim egyre durvábban jelentkeztek, így ma reggel az Atmában kezdtem a napot. Persze a hiányzásért magvolt a bünti: +10 légzés baddhakonasanaban… :-)

A hosszú kényszerpihenő ellenére viszonylag jól ment a gyakorlás, talán a légzésem volt egy picit gyorsabb a szokásosnál. Kurmasanaban teljesen lent volt a mellkasom és a vállam a földön, ugyanakkor nem éreztem a szokásos feszítést az izmaiban, így egészen jól bele tudtam lazulni a pózba. A fejenállásom is stabilabb volt a szokásosnál, bár a B verziót most nem erőltettem túlságosan. A drop back meglepően jól ment, rögtön elsőre fel is tudtam állni belőle, de a másodiknál kellett némi segítség a visszajövetelkor.

Egyszóval úgy tűnik nem ártott ez a kis pihi, de ennek ellenére semmiképpen sem szeretném megismételni. Ha nem is tudom tartani a szokásos 4-5 gyakorlást, azért remélem ezen a héten a 3 már meglesz.

Tervezgetem milyen workshopokra tudok eljutni idén, szerencsére elég nagy kínálat ígérkezik. Persze anyagi lehetőségeim finoman szólva végesek, így valószínűleg csak a fapadosabbakat tudom majd bevállalni. Egy biztos: áprilisban irány Stockholm és a Petri Räisänen workshop. :-) A többit meglátjuk.

2 hozzászólás

Kategória: 99% gyakorlás, beszámoló

2 responses to “Újévi sokk

  1. A +10 légzés összesen hány légzést jelent? Egy átlagos István-féle baddhakónászana nálam általában 30 és 50 légzés között mozog, legalábbis az én belső számolásom szerint miközben érdekes módon István még mindig maximum a harmadik légzésnél tart :-)

  2. Franc tudja, én nem számolgatok; a túlélésért küzdök. :-)

Vélemény, hozzászólás?

