Viszlát 2010!

“Többen mindinkább úgy vélték, hogy kár volt lejönni a fáról. Mások egyenesen azt állították, hogy felmenni is kár volt rá, jobb lett volna, ha ki se bújnak az óceánból. Ám egy csütörtöki napon, csaknem kétezer évvel azután, hogy valakit felszögeztek a fára, mert azt mondta, milyen remek is lenne, ha az emberek a változatosság kedvéért kedvesek volnának egymáshoz, egy rickmansdorfi kávéházban magányosan üldögélő lány rájött, hol volt kezdettől a hiba, és hogyan lehetne a világot kellemessé és széppé tenni.”

Sajnos Douglas Adamstől nem tudtuk meg a megoldást, de úgy gondolom páran egyetértünk abban, hogy ha minden ember jógázna, azzal valószínűleg kellemesebbé lehetne tenni a világot. :-)

Nos, nem hinném, hogy ezen a téren nagy változásokra számíthatunk 2011-ben, én mindenesetre teszek az ügy érdekében a saját gyakorlásommal. :)

Az évek során rájöttem, hogy óvatosan kell bánni az újévi fogadalmakkal, mert elég keserű visszanézve rájönni mennyi mindent (semmit) nem tartott be végül belőlük az ember… Írhatnám, hogy jövőre tökéletes lesz minden vinyászám, menni fog a kézenállás, és megcsinálok 108 dropbacket…, de nem sok értelmét látom. :-) Annyi biztos, hogy jövőre még többet fogok gyakorolni!

Rengeteget tanultam ebben az évben; szinte hihetetlen visszanézni, honnan is indultam. Nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen tanáraim és barátaim vannak! Nagyon köszönöm mindenkinek a sok segítséget és tanácsot; az emlékezetes igazításokat és “terápiákat”!

Hihetetlenül hasznosak és inspirálóak a közös gyakorlások és beszélgetések, remélem lesz belőle bőven jövőre is!

Viszlát 2010!

BUÉK mindenkinek!

Ne felejtsetek el jógázni az év első napján! Egy babona szerint olyan lesz az éved, amilyen az első napja! Én biztosra megyek! ;-)

3 hozzászólás

Kategória: egyéb, tervek

3 responses to “Viszlát 2010!

  1. Brunner Ágnes

    Én ugyanezt fogadtam meg,hogy még többet gyakorolok,és szeretném a technikát is javitani…Szuper évünk lesz,az már biztos!!!!!!! :-)

  2. Dehogynem tudjuk a megoldást: 42! :-)

    J.U.É.K.! (jógikus új évet :D)

Vélemény, hozzászólás?

