Karácsonyi jóga

Miért pont karácsonykor hagynám ki a jógát? Egyébként is később kezdődik, így most egy órával többet alhatok. Biztosan alig leszünk néhányan ilyen elvetemültek, akik december 24-én is a jógasuliban töltik az időt… Aham, ahogy én az elképzeltem! :-)

Ma reggel 8-kor hihetetlenül nagy számban gyűltünk össze az Atma centerben, hogy egy jó kis mysore ashtanga órával köszöntsük a karácsonyt.

Bevallom arra számítottam a szokásos létszám és hangulat lesz, így igencsak meglepődtem, hogy egyszer csak tele lett a terem emberekkel. Ugyanakkor öröm volt látni, hogy ennyi jógafüggő van, akiknek hozzám hasonlóan fontos, hogy minden alkalmat kihasználjanak egy kis jógázásra. Jó kis gyakorlás volt, jövő héten újra találkozunk!

Addig is boldog karácsonyt mindenkinek!

Én holnap reggel itthon fogom tesztelni az új Black Mat-emet, amit a karácsonyfa alatt találtam. :-)

1 hozzászólás

Kategória: beszámoló, egyéb, villámpost

One response to “Karácsonyi jóga

  1. Banke bihari das

    Egy pár szót írnál majd ide , hogy milyen tapasztalatod van a fekete matracon való gyakorlásról ? Állítólag nagyon profi .

    Kellemes ünnepeket :-) !

Vélemény, hozzászólás?

